Dopis starostům Zbečna, Sýkořice a ved. CHKO Křivoklátsko

18.03.2012 07:09
Sent: Sunday, March 18, 2012 12:30 PM
Subject: Prosba o pomoc
 
Vážení pánové starostové a pane vedoucí CHKO Křivoklátsko,
 
dovoluji si Vás (některé opětovně) požádat o pomoc i radu. Zjistil jsem nyní nové označení “Užitková voda” zřejmě ze strany obce Zbečna u studánky Rozárka, které chápu. Označení na cedulce ” Pitná voda 30 m” učinili sousedé po vyčištění v loňském roce. Chápu, že se situace změnila a viděl jsem osobně, že je zase ve vodě listí apod. Proto na podporu zásadního řešení jsem vytvořil internetové stránky, kde bych chtěl získat podporu prezentací potřebné pomoci tak, aby voda nemohla být znečišťována a byla trvale zabezpečena. Prezentaci jsem vytvořil na stránkách https://rozarka-studanka-zbecno.webnode.cz/ Vytvoření projektu je zřejmě možné s pomocí CHKO nebo příslušného ministerstva k získání potřebné dotace, již v minulosti jsem byl takto informován. Neumím, ale sám stvořit takový projekt, který by měl šanci na úspěch. Jsem si vědom, že obce i CHKO má řadu jiných potřebných věcí k řešení, přesto si myslím, že by tako akce k zvelebení studánky mohla být řešitelná. Nejsem odborník vodohospodář a ani hygienické věci neznám dobře, ale jistě jiní je znají natolik, že by mohli poradit kudy vede cesta k cíli. Také Vás považuji za odborníky, kteří ví jak se podobné věci realizují. Proto Vás opět žádám o radu i pomoc. Pokud nebudete proti, Vaše vyjádření a případnou pomoc zveřejním na uvedené internetové adrese. Tyto stránky budou nápomocny i pro případné zájemce k nezbytné komunikaci.
Přeji hezký den
Roman Čížek
tel. 602391330, 312310848